Tisdag och plugg

publicerat i Allmänt;

Ja, då har vi kickat igång en ny kurs i skolan igår! Första föreläsningen på säkert 15 veckor var faktiskt riktigt bra! Handlade om språk och kommunikation.

Hur som, jag har läst en av tre böcker tills imorgon, bör jag tillägga att jag inte alls tycker om att läsa böcker? Nu är jag illa tvungen att göra det då vi ska ha första tentan den 27 april! Kämpa, kämpa!

Jag tänkte kränga lite jordgubbar strax och sen gå ut och gå minst 5 km! Jag har varit lite slarvig med träningen men så kan de va ibland.. Jag ska fånga upp den igen denna vecka! Igår gick jag 5 km och tänkte som sagt göra samma idag.. Eventuellt tar jag och sticker ut och joggar senare i eftermiddag.

Kollade precis på Efter10 på TV4 och blev grymt inspirerad av snacket där. De pratade om just löpning och Maria Ewerlöf Krepp var där samt en dietist. Jag äter rätt bra har jag kommit på, förutom på helgerna.. Då är det lite lösa boliner..:P jag försöker iallafall röra på mig varje dag i form av promenader! Jag har 14 augusti som mål att ha blivit tightare, vill inte se ut som en valross i Spanien, haha!

Ja just ja! Hur skadligt är det för min extremt ljusa hud att sola solarium 1 gång varannan vecka? Hur länge ska jag sola? Hoppas nån har erfarenhet och kan svara!

Nu ska jag kolla när Malou intervjuar Özz på Efter10 sen ge mig iväg!

Just de, köpte 2 nya lack igår. Älskar den rosa färgen <3

Kommentera inlägget här :