Shine Bright Like A Diamond

publicerat i

Hejsan!

Nu är det så här, jag försökte göra ett inlägg från min iPad men den la av hela tiden, kastade ut mig från Safari. Sjukt störande! Så nu får det bli ett inlägg från iPhonen istället.

Jag har en hel del uppbokat resten av år 2012.. Till att börja med så åker jag uppåt i landet och träffar vänner och familj över helgen. Därefter kickar min VFU period 2 igång i skolan, det innebär med andra ord 5 veckors praktik på en förskola. Om 3 veckor ska jag och min sambo ner till Skåne på julbord och några veckor efter det så är det julafton och då åker jag och min sambo uppåt i landet igen och firar jul med min familj!

Till nyår drar vi vidare norrut mot Sälen/Lindvallen för ett par dagar bara han och jag, så himla mysigt!

Mitt emellan allt detta är det mina vänner här nere och hästarna som tar upp min tid emellan allt pluggande som det kommer att bli mycket av i närmaste kurs/kurser.

Jag har en massa tankar, viljor och idéer just nu i mitt huvud! Hur bestämmer man sig vilket man ska satsa på? Tips tas gärna emot.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappsen:

Gör en prioriteringslista innehållande vilka fördelar/nackdelar dina prion genererar. Efter det tar du beslut! :) Enkelt va!

Kommentera inlägget här :