Dream with your eyes wide open

publicerat i Allmänt;
Hur börjar man ett inlägg bra egentligen? Well, jag börjar så här denna gång!
Hittills idag har jag hunnit med ett besök på en förskola för fältstudie sedan har jag hunnit med att läsa igenom nästan all kurslitteratur till morgondagens seminarie förutom en bok som jag inte har. Ska förbi biblioteket om ett tag och förhoppningsvis har de den redan nu (har reserverat den) så jag kan ta med den.
Annars då? Jag ska ut till stallet och mysa med hästarna. Ska ta en sväng i paddocken med den ena utav dem, blir en rätt lugn ritt då han inte ridits på ett tag. Yes, det var det jag hade att säga om hästar för som jag vet så är det inte så intressant att läsa om hästar för er som inte är hästmänniskor.
Just ja, jag har fått en hemskt dum tanke - att skaffa en designer väska, jag menar, hallååå? var ska jag hitta pengar till det? Okej, jag vet var jag hittar dem, på mitt bankkonto - men hur dum får jag bli? Det är så mycket på gång i mitt liv att jag måste spara alla de små slantar jag har för de kommer att behövas på ett eller annat sätt - tyvärr. 
Men jag drömmer om en väska från Marc Jacobs eller Louis Vuitton men det är bara att fortsätta drömma tills någon väljer att ge mig, en fattig liten student med trasig bil, en riktig MJ eller LV väska. Drömmar är till för att uppfyllas, någon gång i livet! Det gav mig en idé, ni som läser min blogg, för faktiskt, några är ni - ta er en funderare - vad drömmer NI om? Det kan vara allt mellan himmel och jord, stora drömmar eller små drömmar. 
Jag har en annan riktigt stor dröm som jag haft sen jag var liten men den kommer jag inte att avslöja här. Jag måste bara ta tag i mig själv så skulle jag kunna uppfylla den även om det skulle ta mig 6 månder att bli klar. Fan va häftigt det hade varit, jesus.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nora öhlin:

sv;tack,men jag har färgat om det nu,eftersom att färgen försvann när jag duschade,så det blev typ orange efter ett tag.:)

2:a kommentar, skriven , av Ellen:

Fint hår du har!
sv: Ska nog köra på svarta nästa gång faktiskt! :)

Svar: Tack för den fina komplimangen!
Sara Ahola

Kommentera inlägget här :