Med blandade känslor

publicerat i

Hejsan!

Nu är jag på väg hem till söder igen ifrån de norra delarna i Sverige där jag befunnit mig under helgen. Det har varit en bra helg med en massa skratt och härligt umgänge!

Det är så härligt att komma "hem" till ryttarklubben och stallet där uppe! Det är då man märker vilket jäkla bra ställe det är med anläggningen, omgivningarna och folket. Ännu bättre är det när en av världens bästa vänner hade möjlighet att träffas och prata ikapp, ni kan nog gissa er till vad vi pratade om 99,9% av tiden vi träffades.. HÄSTAR! Haha. You gotta love it.

Det är som vanligt, jag åker hem igen med blandade känslor. Jag trivs så otroligt bra där jag bor nu men mina föräldrar är inte där och mina vänner från norr är inte heller där. Jag önskar att jag någon gång i framtiden kan få ha mina föräldrar nära igen, inte alla långa 42 mil emellan.

Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägg men nu ska jag hoppa av tåget strax i Uppsala därefter fortsätter resan söderut!

Och Emelie, om du läser detta - det är bara att handla, ingen tvekan! :*

Kommentera inlägget här :