Hey girl, what are you doing?

publicerat i Allmänt;
Borde jag börja känna mig stressad? Jag har litteratur jag måste läsa till morgondagens föreläsning men jag har inte läst någonting! Hela dagen har jag tänkt "jag tar det senare..", typiskt mig, haha.
Annars så måste jag erkänna att jag inte gjort något vettigt alls idag, rätt skönt men ändå sjukt hur man kan spendera en hel dag på att göra nästan INGENTING.
Just nu kollar jag på Solsidan sedan blir det att läsa litteraturen och därefter dusch och sova, spännande.
Imorgon kommer min fina vän Madde hem från sin utomlandsresa med nära & kära, oh my vad jag saknat henne denna vecka! Jag hoppas hon haft en fantastiskt härlig semester, den har hon förtjänat 4-sure och på tisdag får jag träffa henne och prata ikapp - yeeey!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av HANNA:

SVAR. jag vill såå köpa den, är slut på vårat gina här dock :(

2:a kommentar, skriven , av Mamma till William och Wilma:

God förmiddag..Fin bild..Ha en fin tisdag.kram

3:e kommentar, skriven , av emmabrinkk:

sv; bilderna är ju ursnygga!;) hur mår du idag?:)

Svar: sv: haha ja ;D jotack, bara bra! sj?
Sara Ahola

4:e kommentar, skriven , av LINNEA GULLARBERGS:

sv: tack så mkt, jag använder mig av en nikon d80 :)

Kommentera inlägget här :