Kärleken övervinner allt

publicerat i Allmänt;
Denna bild är ifrån en av våra favorit restauranger på Playa de Las Americas. 
Restaurangen heter BraVo! och de serverar italienskt men även olika stekar och maten är riktigt god! 
Drinken är en blandning med champagne och jordgubbspuré, hur god som helst.
Anyway, jag är ensam hemma för en vecka framåt då min kära sambo är och jagar i Jämtland och båda våra hundar är med.. so i'm all solo. Istället för att följa med får jag underhålla mig med att kicka igång min första skolvecka på universitetet, umgås med mina fina vänner samt vara i stallet. 
Det värsta med att vara ensam hemma är att äta mat själv och att inte ha någon att prata med, haha. Men det är även att inte känna tryggheten om kvällarna när man ska sova och att sängen är tom. Inte ens en hund som skvallrar om det är någon i trappen eller som anar oråd.
Åh, jag älskar min Calle, han är min klippa här i livet - mitt allt. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Sv; Ja, ellerhur:) Allt bra?
Kram

Kommentera inlägget här :