En dag med plugg & cupcakes

publicerat i Allmänt;

(gick inte att mobilblogga igår, postar inlägget nu!)

Javisst, dagen började med att jag trodde att jag ställt klockan på 08:30 men i själva verket på 09:00! Det blev tight med tid då jag skulle hämta upp Madde 09:50 och vi skulle infinna oss på biblioteket 10:00 för plugg tillsammans med Elin. Jag hann utan marginal menmen!

Pluggandet gick bra, jag hoppas det går bra imorgon på redovisningen!

Hur som helst, efter det försökte jag få igång BankID för att kolla på Skatteverkets hemsida hur mycket jag får tillbaka. Det tog ett jävla tag innan det fungerade men till slut så! Jag blev överlycklig, får tillbaka jätte mycket mer än jag någonsin fått:)

Jag har även hunnit med att baka cupcakes, jag vet, jag ska vara nyttig men kunde inte låta bli, haha! Jag gjorde efter Leilas recept på chokladcupcakes med chokladfrosting, yummmie!

Aja, nu på kvällen har jag kollat ikapp på Elsas Värld, har missat flera avsnitt.. Jag älskar Elsas Värld! Något annat jag tycker är bra som har börjat på TV3 är Lyckan i LA! Jag är en sucker för realityserier som är The Hills liknande..

Dags för en dusch sen bänka sig framför tvn och Lyckan i LA!

Kommentera inlägget här :