En bra dag

publicerat i Allmänt;

Idag har det varit en bra dag! Dock har jag syndat rejält pga fikadejt med min kära vän Pauline, det får det vara värt och imorgon kör jag på ett hårdare springpass!

Jag och Pauline åkte och köpte ett par Reebok Easy Tone till henne på Intersport sedan vidare till CityGross och köpte lite picnic-fika. Därefter åkte vi ut till Bräkentorp och tog det lugnt och pratade ikapp lite:)

Just ja! Jag har kvar ordentliga skavsår från löpturen igår men jag hoppas på att kunna gå fullt ut imorrn ändå!

Till middag idag blev det lax i ugnen med sallad, laxen blev såååå himmelens god, skulle kunnat äta hur många filéer som helst :P

Jag har även bestämt mig för att vi ska uppdatera vårt vardagsrum lite, blir att åka till IKEA inom kort:)


 

Kommentera inlägget här :