På önskelistan..

publicerat i Allmänt;
Även om ridningen inte är lika påtaglig längre så vill jag inget hellre än att shoppa massa snygga ridkläder! Jag skulle verkligen behöva uppdatera mina ridbyxor till ett par nya. Jag har kollat runt lite och tycker att det finns många snygga ridbyxor men inte särskilt många jag fastnat för men här kommer de jag gärna tryckt hem!
Ett par helskodda John Whitaker och som inte är särskilt dyra heller, 879 kr!
Detta är Kingslands modell Karen, så snygga! Dock inte i studentbudget - 2099 kr.
Sedan hittade jag ett par ridbyxor som jag är riktigt sugen på att prova, det är egentligen för distansryttare men vad gör det! Jag vet inte "if im loosing it" nu när jag är utan häst men jag tycker att de är fräcka och verkar super sköna!
Detta är ett par Antares distansryttar ridbyxor Stud One, vill ha! Kostar 1360 kr & finns på peakendurance.se.
(Bilden är lånad från www.peakendurance.se)
Dessa är ett par andra Stud One ridbyxor som jag verkligen skulle vilja ha! Finns även på peakendurance.se och kostar 1120 kr.

Kommentera inlägget här :