2012-01-09

publicerat i Allmänt;

Idag har jag varit i skolan och redovisat min professionsportfolio samt lyssnat på mina medstudenter i klassen. Redovisningen gick bra!

När jag kom hem slocknade jag på soffan direkt, hade ont i huvudet och mådde inte alls särskilt bra.. Jag mår något bättre efter lite Polly och sömn men vill inget hellre än å ställa mig i duschen och sen krypa ner under täcket.. Jag vill inte bli sjuk:(

Fick tillbaka en fältstudie uppgift idag som jag lämnat in för bedömning innan jul, blev godkänd! Skönt!

Nu tänker jag krypa ner under filten igen, kanske kolla på SATC? Time will tell..

Kunde förresten inte ladda upp alla bilder från Lindvallen via telefonen in till bloggen, de får bli senare när jag orkar fixa det..

Bjuder på en bild från Lindvallen iallafall!

Kommentera inlägget här :