Väskor för vårsnygga tjejer

publicerat i Allmänt;

God morgon!
Idag har det öst ner snö men tack och lov var det bara blötsnö så det har redan smält bort, haha.
Nu är det blå himmel och sol! Idag hade jag egentligen föreläsning men valde att stanna hemma för att plugga till tentan istället. Ska sätta igång med det så snart jag är klar med detta inlägg.

Jag tänkte tipsa om några snygga väskor som passar utmärkt i vår!

I vår ska du satsa på FÄRGER om du vågar, orange, gult, rosa osv. Själv har jag valt ut några väskor med diskreta färger denna gång. Vill du göra rätt i vår ska du dessutom hålla dig till högst 2 detaljer på din väska eller så ska du välja en fransväska. Super snyggt!

Detta är en stilren väska ifrån www.modekungen.se och den heter "clutch", kostar 499 kr.




Denna snygga fransväska är ifrån www.modekungen.se och heter "Hurricane", kostar 699 kr.





Denna beiga/tan-färgade otroligt snygga fransväskan kommer från www.modekungen.se och heter "Indian", kostnad 699 kr.




Detta är den "klassiska handväskan" och detta är min absoluta favorit! Du hittar den på www.modekungen.se och den heter "Klassisk handväska", kostnad 1299 kr.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jacinta o Casandra:

SNYGGA VÄSKOR!



sv; njaaa, träning idag bara, självdå? ♥

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60 ♥



Säg till på min blogg när du röstat så att jag kan ge dig en fet läänk på min blogg som ett stort tack att du röstat!

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Hejsan sötis vad ska du göra idag?

Kram<3

4:e kommentar, skriven , av nathalieandersson':

sv;

följer dig nu & blev följare 10! :D

5:e kommentar, skriven , av Linda:

det tycker jag med!:D

6:e kommentar, skriven , av Liza ✝:

Tja! Händer det någon skoj imorgon eller? :D

7:e kommentar, skriven , av Sofia:

Den väskan kan vara en av de snyggaste som gjorts

8:e kommentar, skriven , av Sofia:

Den understa är det jag menar :)

9:e kommentar, skriven , av Iia:

Gillar clutchen, snyggt med en färgklick! Den understa var även en riktigt snygg kopia av Mulberry väskorna!

10:e kommentar, skriven , av Deniesé:

Vilka snygga väskor :)

11:e kommentar, skriven , av julia:

så fina väskor! :)

Kommentera inlägget här :