Tyra Sjöstedt - en jordnära storbloggare!

publicerat i Allmänt;

Jag vill tipsa alla (som inte redan läser bloggen) om en blogg som jag verkligen tycker om, det är Tyra Sjöstedt's blogg! Det känns verkligen som att Tyra har båda fötterna på jorden och för det vill jag ge henne en STOR eloge!

Det är alldeles för många storbloggare som jag tycker har tappat känslan av att ha fötterna på jorden och vara personliga! Tyra ger oss läsare en inblick av hur en riktig storbloggares liv är, det behöver inte alltid vara glitter och glamour och det jag framför allt tycker är så härligt är att Tyra törs visa sitt riktiga liv för jag tror många andra storbloggare gömmer sig bakom en fasad och bara visar allt som är positivt!

Det är beundransvärt att Tyra har behållit den personliga touchen och hon blandar sött, surt och salt på ett galant sätt!
Detta gör att jag som läsare vill läsa mer, mer, mer!! :)

För dig som vill läsa Tyras underbara blogg går du in www.tyras.se! Gillar du hästar precis som jag, vill jag samtidigt tipsa om Tyras hästigare blogg www.darios.se :)

KEEP UP THE GOOD WORK TYRA!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av louise:

Sv: Okej! Jag mår bra!

Vad gör du? :)

2:a kommentar, skriven , av Daniella - 12 - Mode & vardag:

SVAR: Vad kul att du är med!

Det är fint tack :) Själv?

3:e kommentar, skriven , av lena:

hejsan! jo jag mår bra :)

allt bra med dej då?

kram

4:e kommentar, skriven , av Moa<3:

sv : tack så mkt ! :D ahh rätt bra :) sj ?

5:e kommentar, skriven , av Moa<3:

sv : vero moda ! :D

6:e kommentar, skriven , av lena:

jo jag har haft en bra dag :)

har du haft en bra dag då? :)

7:e kommentar, skriven , av lena:

härligt :)!

Kommentera inlägget här :