Tack & godnatt..

publicerat i Allmänt;

 

Jag vill först tacka alla som deltog i "Dagens bloggare" , starkt jobbat!

Nu har jag bäddar ner mig i sängen och mobilbloggar för tillfället.. Kikade på Lyckan i LA och sedan en sväng på Wermland forever men jag gillar verkligen inte den serien så stängde av vid första pausen. Jag tänkte ge den en till chans efter förra veckans fiasko! Men nej, det blev inte bättre..

Nu ska jag sova, ska tentaplugga en hel del imorgon var det tänkt.. Ses imorrn!

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

söt blogg

2:a kommentar, skriven , av Sara:

god natt :)

3:e kommentar, skriven , av Felicia:

sv: key...

4:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Hann inte vara med tyvärr:(



Fin blogg btw



allt bra?



kram

5:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

okej ska snart fixa mig :D

6:e kommentar, skriven , av R O N J A:

sv: det är sådär :) händer idag? kram

Kommentera inlägget här :