Spö-regn i Småland

publicerat i Allmänt;
Godmorgon bloggen!
Jag sitter i soffan och är extremt sugen på en hemmagjord hotellfrukost, ni vet med frallor, bacon, ägg osv!
Är egentligen inte så hungrig men det hade ändå varit så gott, haha.

Men vad är det med vädret idag? det verkligen spö-regnar här i Småland! Kan ju inte påstå att man blir piggare och får upp motivationen för att plugga, haha.

Just nu kollar jag på The Voice som sänds på TV, perfekt start på morgonen! Efter detta har jag tänkt att varva pluggandet med städning, för JA, det behöver verkligen städas här hemma. Efter att jag städat så kommer hundarna hem och städar på sitt vis, drar fram alla leksaker och plötsligt ser det ut som andra världskriget, haha! Det är hopplöst och jag måste plocka upp grejer här hemma heeela tiden, vaaarje dag :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

haha ja den är hon stolt över haha :D min lilla docka ! skall du göra idag? :)

2:a kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

okej, skoj.. skal skall mysa med min dotter sen ut på en killerrunda i skogen :) sen lite städning och packning :)

Kommentera inlägget här :