Skjortor för män med stil

publicerat i Stiltips - Män;
Jag har pratat om kostymen och skjortor i tidgare inlägg.
Här kommer därför lite exempel på skjortor som passar bra under kavajen
både vid speciella tillfällen och på jobbet! Dessutom passar de flesta slipsar med enkla färger till dessa beroende på hur "wild and crazy" du törs vara!

Jag har valt ut skjortor från klädbutiken MQ då jag tycker de har otroligt mycket snygga skjortor
både till fest och till vardag. Skjortor som kan kombineras för alla tillfällen!

(MQ.se)
Märke: Savvy Citizen 799 kr, finns att köpa på MQ.se


(MQ.se)
Märke: Bläck 499 kr, finns att köpa på MQ.se


(MQ.se)
Märke: Mouli 899 kr, finns att köpa på MQ.se


(MQ.se)
Märke: Bläck 699 kr, finns att köpa på MQ.se

Denna modell finns även som röd och just nu på REA!
Den har ordinarie kostat 699 kr och kostar nu endast 349 kr.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Michaela<3:

Tack!! :D

2:a kommentar, skriven , av Michaela<3:

Visst!! =)

3:e kommentar, skriven , av Ida Jääskö:

Sv. Grymtgrymtgrymt bra!(;

4:e kommentar, skriven , av Michaela<3:

Okej jag lägger till dej sen!! :)

5:e kommentar, skriven , av bella nyqvist:

nu har jag börjat blogga igen efter min paus så kika dig gärna in på min blogg och släng in en kommentar. puss!

6:e kommentar, skriven , av Ida Jääskö:

Sv. Jag använder mig tyvär inte av bloglovin'. :)

7:e kommentar, skriven , av Linda:

stjorta e snyggt:D

Kommentera inlägget här :