Nu är det allvar..

publicerat i Allmänt;

Det blev dålig uppdatering av bloggen i helgen då C klagar på mig att jag ägnar för mycket tid till bloggen. Så av respekt så har jag inte bloggat lika mycket som jag velat.

Denna vecka kommer jag tyvärr nog också ligga rätt lågt med bloggen vad jag tror, jag har tenta på fredag (läs, PANIIIK!) och det gäller att ligga i med pluggandet! Om nån har något bra tips att plugga inför tenta så är det varmt välkommet!

Jag sitter i köket med högen av böcker och anteckningar och ska jag vara ärlig är jag INTE ETT DUGG sugen på att plugga, jag har inte känslan vilket man kan ha ibland, faktiskt. Meeen det är bara till och öppna böckerna för jag lär ju inte öka på mina kunskaper genom att ha dem liggandes bredvid mig, right? ;)

Hur som helst, igår satt jag och läste en av alla storbloggar som jag gör varje dag. Gissa om jag blev riktigt arg på en av bloggerskorna! Jag hinner inte skriva om detta just nu men jag återkommer senare och skriver mer.. Dumma människa. Ni som kan gissa vem det är vinner 10 poäng för det borde inte vara så svårt att träffa rätt, haha.

Nu är det dags att hoppa in i pluggandets förlovade och älskade land, åååh - älskade böcker!

Skriver senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

sv: följer dig nu, blev nummer 24 :) säg till när du följer mig!

kram

2:a kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

Hej! är allt bra med dig vännen?

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Patrik:

Sv. Det är bara bra med mig! Hoppas du får en bra måndag!

4:e kommentar, skriven , av Patricia♡:

Kissie kanske? Vet knappt vad "storbloggarna" heter för jag är inte ett smack intresserad. Men det vore kul att höra vad som gjorde dig arg.

5:e kommentar, skriven , av dalia:

följer dig nu :) sig till när du följer mig :)

6:e kommentar, skriven , av hanna ♡:

helgrym! din helg då? :)

7:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

Skojj att du är med och tävlar :D allt bra?

8:e kommentar, skriven , av MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Önskar dig en bra start på nya veckan! :)

9:e kommentar, skriven , av J O N S S O N L ♡:

Jag vill bara kika in och önska dig en bra dag!

Vad ska du hitta på idag? :D

10:e kommentar, skriven , av elin:

Hej, vill du göra länkbyte med mig?

Kommentera inlägget här :