Matrix, Lee Stafford & Lanza

publicerat i Allmänt;

 

Möt mina kära vänner; Matrix, Lee Stafford & Lanza!

Jag vill slå ett slag för dessa tre hårprodukter som jag idag använder frekvent! Det är tre olika produkter för tre olika ändamål.

Jag börjar från vänster och den svarta flaskan är Matrix Vavoom Gold Heat Blow in control. Detta är ett skyddande serum som skyddar ditt hår när du plattar, lockar eller fönar håret. Den finns speciellt för både tjockt och tunt hår och luktar mums! Eftersom den luktar så gott kan jag ta en liten klick och fördela i håret bara för doftens skull <3

Den rosa lilla flaskan i mitten är Lee Stafford Arganoil from MaRocco. Denna luktar också gott och det räcker med 2-3 snabba pump för tjockt hår som jag har. Fördelas i blött eller handdukstorkat hår. Man får passa sig att inte ha den i hårbotten bara men annars toppen! Håret blir lent och följsamt, det är extra påtagligt om man har slitna toppar.

Sist men inte minst, den grön/rosa flaskan är Lanza Healing Style som jag avgudar! Den luktar bubbelgum och man behöver en så himla liten klick för att styla med denna! Jag använder den främst för att platta till de små hårstråna som sticker upp och åt alla håll. Då tar jag en liten klick på pekfingret och fördelar mellan fingrarna och "klappar" på huvudet försiktigt. Tycker hårspray blir för stelt och därför passar denna bra!

Frågor? Feel free to ask!

 

 

Kommentera inlägget här :