LÄNGE LEVE BILEN

publicerat i Allmänt;

Okej, tänker man miljömedvetet så är det självklart att åka kollektivt och dessutom sparar man pengar. Men, det är fler nackdelar än fördelar tyvärr tycker jag!

För det första måste man ALLTID passa bussen för bussen passar inte dig! Det hade ju varit perfekt!? Detta gör att man alltid måste stressa till bussen och väl man sitter på bussen är det antingen för varmt eller för kallt. Dessutom trängs man med en massa människor som man inte känner och oops, där var det någon som snöt sig eller hostade dig i nacken. Nej tack! Behåll ers baciller för er själva! Jag är på gränsen att bli Dr Sheldon Cooper i The Big Bang Theory märker jag ju mer jag funderar på detta inlägg!

Jag blir nästan hypokondrisk av alla lukter och värmen gör det inte bättre, haha! Snart står jag där, ber hela bussen samlas längst bak som en flygvärdinna som ger direktiv och jag får sitta fram ensam, för det är väl något som jag skulle se Sheldon göra! Haha

LÄNGE LEVE BILEN!

Kommentera inlägget här :