Jeffrey Campbell

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dessa skor. Framförallt måste jag ju säga att de ser fruktansvärt osköna ut men samtidigt är det ofta de skorna som är sköna att gå i. Däremot känns det inte särsilt ergonomiskt att inte ha en hel sula, för hela foten behöver väl stöd, eller?

Samtidigt som jag hittar nackdelar (läs, främst nackdelar) så tycker jag att de på något konstigt sätt att de är rätt snygga. Det beror nog främst på att jag gillar lite udda skor men frågan är, är de för udda, hiss eller diss?

(Nelly.com)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Tänkte bara tipsa om en tävling där du kan vinna en damtopp: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-damtop-med-huva.html



Det är enkelt att delta, du ska gilla & dela tävlingsinlägget på deras facebooksida och sedan lämna en kort motivering hos mig,

där du berättar varför just du ska vinna! (Ni får scrolla ner en bit på deras facebooksida, den lades upp 23 februari!)



KRAM http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här :