För samlaren av nagellack & parfymer

publicerat i Stiltips - Kvinnor;


Som jag nämnde igår så köpte jag två nagellack på Kicks igår. Två underbara färger för 79 kr från Mavala.
Färgerna påminner om godis och jag kunde inte motstå att köpa dem! Tyvärr till min besvikelse tycker jag att de är "blaskiga" och kräver flera lager då nageln lyser igenom. Menmen, fina färger till samlingen iallafall!

Jag köpte även denna parfymen, den har ju funnits hur länge som helst och tydligen är detta den nyare utgåvan som inte ska lukta lika skarpt som den första. Jag tycker den är härlig då doften sitter kvar länge vilket de billigare parfymen gärna inte gör. Det är av denna anledning som jag alltid köper de dyrare parfymerna då doften ofta sitter kvar efter en hel dag.

För er som inte luktat på J.Lo Eau De Glow innan kommer här en förklaring om parfymen och hur den luktar från www.eleven.se.

Jennifer Lopez JLo Eau de Glow EdT

Eau de Glow är en ny version av originalet Jennifer Lopez JLo Glow EdT. Eau de Glow är en ren blomstrande doft och ger en nyduschad känsla som avslöjar naturlig skönhet och sinnlighet. Inspirerad av vårblommor, som sprider en aura av friskhet, elegans och finess.

Denna somriga doft öppnas med lätta och friska noter av grapefrukt och apelsinblomster som flätas samman med hjärtnoter av utslagna rosor, ljuv jasmin, iris och söt vanilj. Dofterna övergår slutligen till en feminin bas av sandelträ, amber och mysk.

Doftnoter

Toppnoter

Grapefrukt & Apelsinblomster.

Hjärtnoter

Ros, Jasmin, Iris & Vanilj.

Basnoter

Sandelträ, Amber & Mysk.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ebba & isabella:

har gjort ett inlägg om taskiga kommentarer , svara gärna på frågan i inlägget ? :)

2:a kommentar, skriven , av kaffehörnan:

så underbara produkter

3:e kommentar, skriven , av Monrou's vintage blogg:

SV: Okej, ja de är bra butiker med bra basplagg :)

händer de nå kul till helgen då?

4:e kommentar, skriven , av johanna:

åh älskar depends nagellack!

SV: vad roligt! med mej är allting bra och jag njuter av det härliga vårvädret. hur mår du? jag hittade faktiskt lite småsaker, kommer visa några på bloggen senare idag. några planer för helgen?

5:e kommentar, skriven , av emmaws:

svar; hehe okej, härligt med fredag? :)

Kommentera inlägget här :