Estrella cheeseburger chips- nej tack!

publicerat i Allmänt;

Jag är egentligen ingen chips-människa men ibland faller andan på, särskilt när man ska dricka vin!

Så jag gick ner till affären och tog mig ett par nya pringles (jag är en sucker för nya saker!) och plötsligt ringer telefonen och min älskade sambo meddelar efter jag talat om chipsvalet att han hellre vill ha en påse. Jahaja, okej säger jag och kollar efter några nya chips och hittar Cheeseburger Chips från Estrella. För det lät ju spännande..

Så, vad tyckte jag om dem? Inget alls! De var ruskigt konstiga i smaken, först smakar de hamburgare med bacon och sedan ost.. Detta var inte något vinnande koncept för mig då det var en alldeles för konstlad smak! Det var en väldigt tydlig smak av en massa konstiga E-ämnen, scary! Jag trodde mer på en ostsmak än bränd bacon när jag köpte påsen.

Därför rekommenderar jag inte dem och ger dem följande: Ett+ av 5!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av F E L I I C I A L I N N E A:

sv: Japp det har jag :D har du?

2:a kommentar, skriven , av Alice - Bilderbyalice:

sv: okej ^^

har du några planer för idag?? (:

3:e kommentar, skriven , av johanna:

SV: ja visst är det såå bra! älskar gossip girl! :) hur mår du idag?

4:e kommentar, skriven , av Emmy:

sv;

Det är ju så himla gott! :D Ska äta det idag igen & om du vill så kan jag försöka kasta några till dig. Men du måste säga i vilken stad du bor i så att jag kastar rätt :)

5:e kommentar, skriven , av Elina:

sv: de va de inte ! ;)



allt bra ?

6:e kommentar, skriven , av A D E L I N A:

Nu är dagens blogg utsedd. Blev det du? Om inte så är det bara att anmäla sig igen. Allt bra annars? :D

Kram!

7:e kommentar, skriven , av Linda:

va gott:D

Kommentera inlägget här :