Det vattnas i munnen..

publicerat i Allmänt;

När vår jämthund ser och känner lukten av gröna äpplen! Älskade hund <3

Idag blev det en väldigt sen middag och jag är så himla trött idag att jag inte orkar göra ett dugg! Jag borde tvätta, jag borde plugga, jag borde städa men nej, jag orkar inte! Det enda jag orkar är att sitta i soffan och titta på tv, haha!

Imorgon blir jag mer aktiv på bloggen och tänkte möjligtvis kanske köra "dagens blogg"! Håll utkik, kanske det blir du?!:)

Nu tänker jag lägga mig under filten i soffan och titta på 112 på liv & död.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: okej :D

2:a kommentar, skriven , av Jacinta o Casandra:

sv; de bra med oss, Cassie e bara lite risig i halsen. Haft en fin måndag? ♥

3:e kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

så klart! jag har lagt till dig som nummer 5 :P din tur:) allt bra?

4:e kommentar, skriven , av minabrun - photography:

sv; ja, min dag haar varit helt okej :) dindå?

5:e kommentar, skriven , av MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt:

Aaaw vilken söt hund! :)



sv: allt är bara bra här, själv då? ^^

6:e kommentar, skriven , av Linda:

ja okej :)

7:e kommentar, skriven , av Linda:

ja men det vissar att det är väldigt propert:D

8:e kommentar, skriven , av Jacinta o Casandra:

sv; vi har haft en jätte bra dag, lite seg bara... hur var din dag? ♥

9:e kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

vilken söting!



härligt^^

Bountykaka ? wow så gott vart hittar jag recept:P

10:e kommentar, skriven , av Sandra:

men HAHA. bästa bilden idag! ;)

11:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: absolut!

Önskar dig en toppen tisdag! :D

12:e kommentar, skriven , av Ida:

Jag vill bli dagens blogg:)

Och vara lika effektiv som du till att blogga..

13:e kommentar, skriven , av Emmy (whitesnowman):

sv;

Jag mår bara bra, själv då? ^^

14:e kommentar, skriven , av Zinja☆:

Sööööt hund!!!!!!! <3

15:e kommentar, skriven , av Ronja :)):

sv: jag har haft en bra dag :D din då? kram :D

Kommentera inlägget här :