365 stil tips för män

publicerat i Allmänt;

Igår var jag och Calle till ett shoppingcenter ett par mil hemifrån oss och shoppade lite till honom. Han köpte bland annat en slips till imorgon då vi ska på begravning samt 2 skjortor och en tjockare tröja.

När vi kom hem uppstod ett problem, ingen av oss kan knyta slipsknut! Så Calle plockade fram boken på bilden och givetvis fanns instruktion i den, dessvärre blev knuten riktigt ful så jag googlade på iPaden istället och hittade metoden "halv-windsor" och då blev den nästan perfekt på första försöket!

Hoppas bara den blir lika snygg imorgon när jag gör den för Calle var ju inte särskilt duktig på att göra den på sig själv! Haha

Nu ska jag försöka återuppta mitt pluggande som jag ägnat mig åt hela förmiddagen! Suck pust och stön vad många kapitel det ääär..

Kommentera inlägget här :