Upp & hoppa!

publicerat i Allmänt;

Herregud, jag kan verkligen inte sova länge längre! Vaknar när Calle kliver upp (omkring 06:30) snoozar 10 min sen kan jag inte nå mer.. Då blir det att jag ligger och surfar på telefonen tills det kryper i kroppen av att jag inte kan ligga kvar i sängen längre, haha!

Idag är det mycket i planeringen, jag ska hinna med att städa, tvätta, eventuellt plugga, byta däck på bilen kl 10:20 samt packa till vår lilla Skåne tripp i helgen. Vi ska åka och hälsa på Calles föräldrar. Jag misstänker att det blir trädgårdsarbete denna helgen också :D vi skulle lägga sten om jag inte kommer ihåg fel:)

Nästa vecka är det påsk och då kommer mina föräldrar ner hit till oss! Som jag längtar, de ska bli mycket trevligt!

Well, nu ska jag pallra mig upp ut sängen! See you later bloggen.

Kommentera inlägget här :