Hårtips - superlätt frisyr

publicerat i Stiltips - Kvinnor;


Det här är en perfekt frisyr för dig som inte orkar fixa håret, vilket jag inte gjorde imorse, haha.
Har du heller inget annat än en hårsnodd är det perfekt, du behöver inget annat.

1. Förbered för att göra en stram hästsvans (dra håret bakåt)
2. Dra snodden runt som om du ska sätta upp håret i en toffs men vid sista delen drar du aldrig igenom håret.
3. När du sparat en liten bit kan du justera håret genom att dra ut lite slingor både framtill och i toffsen.
4. Rufsa till och försök göra frisyren lite "messy"!
5. KLART!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Hej just nu har jag länkat dig på min blogg för att du ställde frågor på min blogg på frågestunden och de är nu uppe på min blogg! TACK

FÖR ATT DU KOMMENTERADE!

Puss

2:a kommentar, skriven , av Patricia♡:

Sådär har jag håret ofta:) haha

3:e kommentar, skriven , av Monrou's vintage blogg:

SV: åh va kul va ska du shoppa för något då? :)

jag ska nog bara slappa, umgås med mamma & syster, sy lite...



tack för tipsen!



hoppas du får en bra kväll!

kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tävling på gång!

Spana in bloggen för att vara med :)



puss kram /Natta

5:e kommentar, skriven , av Linn:

Tjeena!

Allt bra?

Kram! ♥

6:e kommentar, skriven , av my:

förstår de!

gör dudå?

7:e kommentar, skriven , av esther:

snyggt:)

8:e kommentar, skriven , av Linnea:

Sv: Jag har en jessica simpson parfym som jag fick utav min pojkvän förra året i födelsedagspresent, sen gillar jag även viktoria beckhams parfym :)

Du själv då? :)

9:e kommentar, skriven , av Maria:

Enkelt och super snyggt! :)

10:e kommentar, skriven , av Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

Just nu FOTO-TÄVLING inne hos mig!



Är du KREATIV?



Förutom ÄRAN även fina PRISER!



=)

11:e kommentar, skriven , av Emma:

Bra tips!

Snygga nagelack du köpt, men synd att de var lite blaskiga, de märket brukar ju vara bra..

12:e kommentar, skriven , av D i a n a:

Super fin blogg!

Kolla gärna min blogg, och ställ lite frågor på min frågestund om du vill.



http://ttypdiddi.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment



Puss :)

Kommentera inlägget här :