Efter regn kommer solsken.

publicerat i Allmänt;
Den senaste tiden har jag hunnit med en hel del bland annat har jag sommarjobbat fler mil hemifrån i 2 månader samt varit till Spanien en vecka med min kärlek. Det finns mycket att berätta men vi börjar med detta.
Att jobba på annan ort, närmare bestämt 42 mil hemifrån kan jag meddela tar på en rent psykiskt och är du i ett förhållande kan det definitivt testas av ett distansförhållande. Men för att stoltsera med mitt och Carl-Johans förhållande så fungerade det otroligt bra för oss att vara borta ifrån varandra, nog för att det kändes som om att hjärtat skulle slitas ur kroppen och själen var utsuddad efter 2 månaders distans så fixade vi det grymt bra! Tack & lov för att det finns telefoner i dagens samhälle, hur gjorde man förr? Skickade brev maybe.
Jag har som nämnt även varit till Spanien på semester 1 vecka med mitt hjärta och det behövde vi efter denna regniga sommar! Herrejösses vad härligt det var med 30 grader och SOL!
Jag återkommer lite senare med en bildbomb från Spanien, nu ska jag äta "kantarelldoftande fläskfilégryta" med ruccolasallad, yummie.
Ja just det, har ändrat designen på bloggen, vad tycks?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

ÄNTLIGEN.....fortsät blogga nu gumman. Ser fram emot bilder från spanien. Älskar dig! Kramar

2:a kommentar, skriven , av LindaViola - mamma till två!:

sv; Tack så jätte mycket!

Kommentera inlägget här :