Barnbaciller är inte att leka med!

publicerat i Allmänt;

Det har blivit lite dåligt med bloggandet på sistone, jag är ute på praktik på en förskola som tar mycket av min tid. Jag känner att jag träffat rätt på yrket som jag utbildar mig till, förskollärare. Barnen är underbara och varje dag på förskolan känns inte som ett jobb, det känns som.. Ja jag vet inte! Helt underbart är det iallafall!

Men på medaljongen finns alltid en baksida, jag har blivit tvär förkyld och har feber! Det är alla barnbaciller som attackerar mitt immunförsvar och fått mig sängliggandes.. Typiskt! Jag vill till förskolan NU!

Så, just nu händer det inte så mycket spännande i mitt liv förutom snor i mängder och feber.

Nu tänker jag slå på en film och göra allt för att bli frisk!

Bjuder på en söt bild på hundarna som båda klämt ner sig i en hundkorg :D

Kommentera inlägget här :