Wermland forever

publicerat i Allmänt;

Ja var ska jag börja? Har länge gått och väntat på att serien "Wermland forever" på TV3 skulle börja. Idag klockan 22:00 var det premiär och jag satt givetvis bänkad! Döm av min förvåning hur jävla dålig serie det var! Jag blev så himla besviken att jag stängde av tvn och gjorde annat istället!

Det var ju så otroligt dåligt! Det är så uppenbart att de som är med bara spelar roller och då, riktigt dåligt! Att försöka återskapa "The Hills" i svensk version kunde inte annat än sluta i vad det blev, ett fiasko!

Nej, tyvärr TV3, riktigt dålig produktion! Däremot vill jag samtidigt hylla TV3 i all ris och ge dem ros för den uuunderbara serien "Lyckan i LA"! Sitter klistrad vid tvn och hatar pauserna för att jag vill se mer, haha. DET kallar jag en bra serie!

Kommentera inlägget här :