Vad krävs av en bloggerska?

publicerat i Allmänt;


"When you move me everything is groovy" - Train

Jag har suttit och funderat lite på hur mycket tid bloggen har tagit denna vecka från min vardag, när man är riktigt aktiv och kommenterar till alla osv. Herregud, man gör ju inget annat än och sitter vid datorn en lång stund.
Märker att C inte alls tycker att jag är så rolig när det blir 2 timmar i sträck på kvällen, bara för att svara på kommentarer. Jag förundras över hur vissa av er orkar ligga i som ni gör? Ni som ligger på mest aktiva, ni kan ju inte göra annat än och skriva kommentarer? haha. All heder till er att ni orkar :)

Jag tycker mig ha sett att många har massvis med kommentarer men inte särskilt mycket uppdateringar, jag vill hellre uppdatera och underhålla de läsare jag har, även om det inte är en miljon. För det jag vill när jag läser en blogg, är att det är mycket uppdateringar så det finns något nytt att läsa när jag kommer in nästa gång.

Detta betyder givetvis inte att jag inte kommer att svara på kommentarer som kommer in utan snarare att jag inte tänker kämpa 2 timmar om dagen för att kommentera massa andra bloggar, bara för att försöka få in besökare (för det är precis det som de handlar om). De som kommer in här svarar jag givetvis på, även om det tar 2 timmar!

Vad tycker ni läsare är viktigt, vad kräver du av din bloggare/bloggerska?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KORNELIA:

Ja, fortsätt gärna med det om du har lust :)

2:a kommentar, skriven , av karolina:

superfin blogg!

3:e kommentar, skriven , av Deniesé:

Bra skrivet! Håller helt och hållet med dig!

4:e kommentar, skriven , av KORNELIA:

Håruppsättningar som är fina men ändå till vardags, smink tips också kanske.. ? :D

5:e kommentar, skriven , av ▲ L I N D A:

hej, allt bra? :D

6:e kommentar, skriven , av karolina:

sv; det gör jag gärna :)

7:e kommentar, skriven , av BATTS:

att dom har SWAG! hehe

8:e kommentar, skriven , av Elin :):

Älskar din blogg :)



kram <3

9:e kommentar, skriven , av Bella ♫♪:

Fin blogg du har! :)

10:e kommentar, skriven , av ▲ L I N D A:

sv: allt är bra med mig med :)

vad gör du då?

11:e kommentar, skriven , av ▲ L I N D A:

sv: kollar på lite videos, har du sett william spetz? :D

12:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

bra tetxt :)

13:e kommentar, skriven , av karolina:

sv; tack :)

14:e kommentar, skriven , av KORNELIA:

Ja, hade varit jätte kul :)

15:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

varsegod:)



Fin bild



Jag tycker att alla som bloggar ska svara på alla sina kommentarer, en del svarar bara på kommentarer om det är bloggar som har många läsare.



kram

16:e kommentar, skriven , av camilla:

väldigt klokt inlägg tycker jag.

Vad gör du nu?:)

17:e kommentar, skriven , av Emmy (whitesnowman):

Jag har också nyligen funderat på detta! Jag sitter flera timmar om dagen & bara kommenterar & svarar på kommentarer.. :s

18:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Det är det där som är så bra. Vissa skriver helst ETT eller inget inlägg, och kommenterar massor med bloggar. medan andra vill uppdatera så mycket som möjligt och vill inte jaga läsare på det sättet. alla tänker vi olika..



Men tänk om det inte skulle finnas de som "jagar" läsare genom att sitta och kommntera massor, skulle då de som uppdaterade mycket tycka det var lika kul om de inte fick ås många kommneterar? :P hihi bara lite tankar :D

Kommentera inlägget här :