Tentaångest? Nejdu!

publicerat i Allmänt;

Jag måste börja med att be om ursäkt för det extreeemt dåliga bloggandet idag men jag har varit hemma hos min fina vän Madde och pluggat inför tentan på fredag. Jag måste ärligt säga att jag inte alls har någon tentaångest, jag är så oroväckande lugn inför tentan nu. Det känns som jag kan det men det är väl som vanligt med mig, jag tror att jag kan och sedan sitter jag där och tänker "Jag kan inget!".

Skit samma, skit tråkigt för er att läsa om. Jag kan inte sticka ut och springa idag, min högra fot strejkar REJÄLT! Förmodligen är den överbelastad (jag hoppas det iaf!) och jag hoppas på att iallafall kunna ta en PW imorgon med lite inslag av jogging iallafall.

Idag har jag köpt två nya nagellack på Kicks och en parfym i en butik här i stan. De hade 20% rabatt på alla parfymer och jag köpte en som jag kunde ha råd med som student, haha. Det var J.Lo - Glow för 180 kr, jag tyckte jag skulle slå till fast det inte är min absoluta favoritparfym, jag behövde en parfym.

Mina topp 3 parfymer är:
Gucci - Envy me (rosa)
Marc Jacobs - Daisy
Versace - Bright Crystal

Vilken är DIN favoritparfym?

image description

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Tjenare! :D

Vad bettyder det att en fot skrejkar? ... Har aldriga hört det.

Vad luktar din nya parfym? :)

Min favorit parfym är en som heter Magic romance eller Anna slut den luktar verkligen gott! Tänkte vissa alla mina parfymer på fredag.

Skönt att du inte har tenta ångest, hoppas det går bra :)

SV: Skönt att det snart är över då! Härligt, jag besökte en skola idag, det var kul!

Ja det är jätte tråkigt :( Men livet är bra ändå ;)

Kraam och förlåt för sent svar <3

2:a kommentar, skriven , av Jennifer ♥:

Hej, behöver hjälp just nu, ska börja göra lite mer videoinlägg MEN jag vet inte vad jag ska säga eller göra i dom, så skulle bli så himla glad om DU skulle gå in och kommentera detta inlägg tack :) <3



http://jenniferalmstroms.blogg.se/2012/april/nu-fragar-jag-er.html#comment

3:e kommentar, skriven , av johanna:

mina favoriter är det rosa äpplet från DKNY eller Daisy från Marc Jacobs. så härliga!

SV: vad härligt att höra! allting bra med dej idag? haft en bra onsdag?

4:e kommentar, skriven , av sanna:

Svar: Nu är onsdagensblogg tävling över, kika in och se om det var du som vann! :)



Vad har du för dig ikväll då? :)

hoppas du har en mysig onsdagkväll.

Kramar.

5:e kommentar, skriven , av my:

ska sova nu! dudå? :D

6:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

aa bara bra :D sjdå?:)

7:e kommentar, skriven , av Sofie Zirath:

Min favorit perfym är nog Rihannas nya =)

8:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

godmorgon , vi önskar dig en toppen torsdag :)

9:e kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

Jo men tack de e bara fint men mig! hur är de sj?

Hoppas du får en fin torsdag <3

Kram

10:e kommentar, skriven , av Monrou's vintage blogg:

Va fin blogg du har!

Om du kikar in och kommenterar på min blogg vart du brukar shoppa så länkar jag till din blogg! :D

11:e kommentar, skriven , av Jennifer ♥:

sv: Okej det lät ju roligt :)

Jo det kommer bli en underbar valborg tror jag, eller ja hoppas jag :)

Kommentera inlägget här :