Morgonträning

publicerat i Allmänt;

Godmorgon!
Ja, idag är det en riiiiiktigt GOD morgon! Jag varit så enormt duktig så här morgonen att jag klappar mig själv på axeln, haha. Jag har varit ut och sprungit på morgonen (vid 09:00 ca) och det gick så hiiimla bra! Det blev kanske inte så långt men 3,5 km räcker för mig. Jag sprang 3,5 km på 30 minuter och då körde jag intervallträning. Detta innebär att man springer en bit, går ett par steg och sedan springer igen. Nu är jag så sjukt taggad att sticka ut imorgonbitti igen och springa! Får se om jag tänker springa ikväll igen, hade varit skönt! :)

Nu ska jag sätta igång och städa här hemma sedan blir det en promenad med hundarna.
Skriver senare <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Jorå, den har vart okej. Själv då :)

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

nice! :)

3:e kommentar, skriven , av Patrik:

Kanske det kanske =D

4:e kommentar, skriven , av Patricia♡:

sv: Du är för rar du:)

5:e kommentar, skriven , av iiiden:

härligt!

fin!:)

6:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

jag följer dig redan :D

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan!

Har just nu 3 grymma tävlingar på min blogg:

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-erikas-gar.html#comment - Vinn en valfri vara. Allt från ringar till angry birds - börsar. - »AVSLUTAS IDAG«



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-akta-silversmycke-fran-mia.html#comment - Vinn en berlock i äkta silver. - »AVSLUTAS IDAG«



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-smyckesask-fran-damknektse.html#comment - Vinn en "goodibag" med massor av snygga smycken + en leopard-scarf med ett värde av 790:- »AVSLUTAS OM ! VECKA«



JAG HAR ÄVEN börjat med veckans utmaning. Den/Dom som kommer med förslaget som jag väljer att göra får en länk i samma inlägg inför mina 200-250-300 läsare.

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/nytt-veckans-utmaning.html#comment



Kram/Emelie

8:e kommentar, skriven , av hanna ♡:

tack så mycket :)

9:e kommentar, skriven , av MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Önskar dig ett bra avslut på denna vecka -

och att du får en najs söndag!!! :)

KRAMIS :D

10:e kommentar, skriven , av my:

sjukt fin!

11:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson (foto):

sv: yes :) det är bra själv?

12:e kommentar, skriven , av W I L M A ❤:

Fin blogg! Bloglovin' byte?



Kram! ❤

13:e kommentar, skriven , av Emma Lannebrink:

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

14:e kommentar, skriven , av HANNAH / SPOINK:

Nu har jag presenterat vinnaren av dagens blogg fast bättre! Så kolla in om det blev just du / ni som vann! Om inte? Anmäl dig / er gärna igen :D



http://spoink.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-dagens-blogg-fast-battre-ny-omg-2.html

15:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Nä, inte så jag menade. Menade mer att det är bra att alla tänker olika :D

16:e kommentar, skriven , av johanna:

SV: åh vad härligt!! jag har varit sjuk hela helgen. var resten av helgen bra? hoppas din söndag var lika bra den!

17:e kommentar, skriven , av SANDRA DAGH:

Hoppas du får en bra kväll :D

18:e kommentar, skriven , av sanna:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

19:e kommentar, skriven , av Alma:

Vad ska du göra ikväll då? =)

20:e kommentar, skriven , av Emmy (whitesnowman):

Så skönt med morgonträning! :D Man känner sig alltid så duktig efteråt så det är så himla värt att gå upp lite tidigare ^^

21:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, nice! :D

nja, har tappat rösten.. sj?

22:e kommentar, skriven , av dalia:

Superfin blogg :) !! Ska vi ha en bloglovin? Följ mig så följer jag dig :) sig till bara!

Kommentera inlägget här :