Klänningar till bröllop

publicerat i Allmänt;

Jag ska på bröllop i maj och funderar på vad jag ska ha för klänning på mig!
Förra året var jag på ett bröllop och då hade jag en röd, väldigt stilren klänning.
Denna gång vet jag inte alls vad jag vill ha.. Väldigt kluven!
Här nedan kommer 2 helt olika klänningar som jag gillar.

Den första klänningen hittade jag på Nelly.com av märket Forever Unique / Raya Dress och kostar 2295 kr. Dock lite dyr men för er som har råd, köp den för den är verkligen JÄTTE fin!





Den andra klänningen hittade jag på bubbleroom.se, märke VILA / Sylvester Dress och kostar endast 399 kr.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra i friendship:

Tack du! :)

ja allt är bra, med dig? :)

2:a kommentar, skriven , av minabrun - photography:

sjukt fina båda två! :D



sv: tack :D

jodå allt är bra! själv?

3:e kommentar, skriven , av Louise:

sv: Eller hur! Hur söt som helst. Vad är dom för ras? :)

Jadå, min dag har varit hyfsat bra, din då? :)

4:e kommentar, skriven , av Isacs Mamma:

Hej vännen har du instagram?

Följas? Kul!



http://isacsmamma.blogg.se/2012/april/sa-dar-nu-ar-jag-oxa-en-av-er.html

5:e kommentar, skriven , av Jacinta o Casandra:

sv; eller hur, det tycker vi med !! ♥♥

Allt bra med dig?

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

himla fin klänning :)

7:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, jadå :)

Hoppas du fick en toppen vecka, och att den kommande veckan blir ännu bättre! :D

8:e kommentar, skriven , av Zinja:

Jag skulle köpt den på bubbleroom :)



svar: ja bläääääää!!!

9:e kommentar, skriven , av R O N J A:

sv: ja allt är bra här :) själv då? kram

10:e kommentar, skriven , av Daniella - 12 - Mode & vardag:

Den andra var också jättefin, tror att den kommer passa dig perfekt! :D



SVAR: Vad härligt att höra :)

Jo min söndag var toppen, din då? :)

11:e kommentar, skriven , av A D E L I N A:

Hoppas du får en bra måndag! :)

Kommentera inlägget här :