It is saturday today

publicerat i Allmänt;


God lunch får jag väl lov att säga så här dags då! :D

Jag har suttit och pluggat inför tentan som är på fredag, C har förhört mig utifrån mina anteckningar och det gick förvånandsvärt bra! Det är ju givetvis en hel del kvar att försöka printa in i skallen men han sa att han var imponerad av hur mycket jag kunde ;)

Idag har jag inga större planer förutom att kanske presentera ett hårtips här på bloggen! Måste bara rota reda på mina "enkla" uppsättningar, tycker det är roligare att presentera lättare saker än krånliga eftersom man nästan aldrig lyckas med de svåra ändå om man aldrig gjort de, haha.

See you later <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LINN - FOTO - VARDAG:

bara bra :)

2:a kommentar, skriven , av hanna ♡:

okej :) tack för att du svarade, var gärna med i min helgens blogg :) hoppas att du får en bra dag idag också :D hahaha, mycket text ;)

3:e kommentar, skriven , av Jennifer:

va härligt :)

4:e kommentar, skriven , av Patricia:

Tusen tack för dina fina ord!

5:e kommentar, skriven , av johanna:

sv: vad härligt!! gjorde du nått kul igår? hoppas lördagen bli bra med! nått planerat?

6:e kommentar, skriven , av my wesström:

Hej! är tillbaka från min bloggpaus och kör en gissa kändisen på min blogg just nu! skulle vara kul om du va med!

Direkt till inlägget; http://mywesstroms.blogg.se/2012/april/gissa-kandisen.html



Om du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om urkäkt och du får ha en bra dag!

kram my.

7:e kommentar, skriven , av Jennifer ♥:

Nu är dom tre vinnarna utlottade gå in och kolla om det var du som vann!!



http://jenniferalmstroms.blogg.se/2012/april/vinnare-av-veckans-blogg.html#comment

8:e kommentar, skriven , av Hanna:

Snygg bild, verkligen häftig!

Hoppas det kommer gå bra för dig på din tenta :)

Kraam <3

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej fina!

Jag har en fråga på min blogg om "fake tan" så jag ville passa på och fråga, hur håller du dig brun på vintern, finns det något du rekomenderar och något du verkligen inte tycker man ska göra? Svara gärna på länken nedan!



http://awagardi.blogg.se/2012/april/fraga.html#comment

10:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson (foto):

sv: Det är svårt att inte bli hungrig när man får se sånna bilder :)

11:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

sv: haha :)

bloglovin byte?:D

Kommentera inlägget här :