Herrgårdsdrömmar

publicerat i Allmänt;
Min fina vän Ida frågade mig vad jag hade för dröm när jag pluggat klart.

Mitt svar var snabbt och givet för mig "en herrgård med stall, 2-3 hästar och gifta mig med Calle".

Jag drömmer om ett herrgårdliv, stall, oändliga hagar, paddock och ridhus!
Jag drömmer ju också om ett sagolikt bröllop där jag gifter mig med min soulmate Calle. Jag ska uppfylla mina drömmar, så är det bara! Det sistnämnda är inte osannolikt och vem vet, vi kanske gifter oss på vår 3 års dag den 16 maj 2012? ;)

Här kommer en bild på en herrgård jag gärna skulle vilja äga!

(hemnet.se)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

mmm hoppas jag med :) jag kör en liten roadtrip denna helgen då min man skall till frankfurt på elmässa :) först till syster och sen till mamma och pappa :)

2:a kommentar, skriven , av CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!:

sv; tack sötis :) allt bra?

3:e kommentar, skriven , av CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!:

sv; färgat fast det försvinner ändå ;) nja inte så bra.. :/

4:e kommentar, skriven , av A D E L I N A:

sv: javisst är dom :D

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Så vill jag med ha det:) du är min fina vän sara.. Du bara måste låta mig vara brudtärna på ditt bröllop i maj;) hahaxD

6:e kommentar, skriven , av Mamma:

Våga inte gifta dig i smyg bara :) Då skulle vi bli såååå ledsna. Men å andra sidan tror jag nog att du vill ha ett STORT bröllop men fest och då krävs nog lite planering:) Älskar dig gumman! Kram

Kommentera inlägget här :