Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin - designar bloggar:

Jag är med igen! jag undrar hur väljer du ut vinnaren? :-) lottar du eller väljer du själv?

2:a kommentar, skriven , av SANDRA DAGH:

Ny omgång av GISSA BLOGGEN hos mig, var med & gissa, & om du har rätt så har du chansen att få en länk at MY BLOG :D

3:e kommentar, skriven , av johanna:

hej, hur är det med dej då? :)

4:e kommentar, skriven , av Patricia♡:

Min bakning blev misslyckas så jag får allt göra ett nytt försök - hur man nu kan misslyckas med kladdkaka?!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

det är toppen med mig, sj då?

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

det är toppen med mig, sj då?

7:e kommentar, skriven , av ping lowhngren:

uff så missa ajg den med 2 timamr :c

8:e kommentar, skriven , av Jasmine, 12 år:

Sv: Lång blir man ju! :)

9:e kommentar, skriven , av A D E L I N A:

hoppas du haft en bra dag :D

10:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Önskar dig en awesome torsdag! :D

11:e kommentar, skriven , av frida nyburg:

Igår hade jag skola och sedan jobbade jag till kl 9 och sedan åkte jag och sov över hos min pojkvän:)



Vad ska du hitta på idag då?



kram

12:e kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

Nu är veckans blogg och veckans bloggtips presenterad :) vad det inte du denna gången kommer en möjlighet nästa vecka !! Grattis och lycka till <3



ha en fin dag kram !

13:e kommentar, skriven , av sanna:

Hoppas att du får en bra Torsdag! :)

Kramar.

14:e kommentar, skriven , av Amandah:

Godmorgon! :) Sitter och filurar ut någon rolig utlottning att ha på bloggen och skulle vara kul att höra om du kanske har någon idé? :) Kanske typ ett par Jeffrey Campbell skor, presentkort eller en Bloggdesign?



Har många egna ideér, men roligare att veta vad andra tycker. :)



Hoppas du får en fin dag!

Kramar Amandah



ps. Säljer massa billiga saker på min bloppis, kika gärna om du är lite shoppingsugen! ^^ d.s

15:e kommentar, skriven , av matilda:

Grattis till vinnaren!

16:e kommentar, skriven , av Miriam:

Jag är med :D

Kommentera inlägget här :