Längtar till augusti !

publicerat i Allmänt;

Ja herregud, jag längtar till augusti så jag nästan spricker! Förstår inte hur jag ska överleva 5 månader, haha! Jag kanske ska berätta varför jag längtar.. Jo för att jag och min älskade sambo har bokat en utomlandsresa tillsammans i mitten av augusti till Teneriffa!!! Så som jag har tjatat på Calle i 3 år har jag äntligen fått med honom, hihi!

Vi kommer bo på ett 4+ stjärnigt hotell som verkar modernt och bra, precis som vi vill ha det. Plus att hotellet är för vuxna och därför är det minimal risk att hotellet är överöst med små barn. Jag bör väl tillägga att jag givetvis inte har några problem med barn (med tanke på min utbildning) men ibland är det skönt att slippa kladdiga fingrar i juicen och skrik vid frukosten, faktiskt.

Vi kommer att på bo Sunprime Coral Suites & Spa, någon som kan ge tips på vad man kan göra när man är i Playa De Las Americas? Även tips om bra restauranger mottages gärna!

Nu ska jag kolla vidare på The Hills..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappsen:

Du har ju den där restaurangen som vi besökte flera ggr när vi var på Teneriffa. På vägen ner mot stranden. Där vi åt så god mat och dom hade jordgubbar o glass.

Kommentera inlägget här :