Vad en fattig student vill ha..

publicerat i Allmänt;

Jag började fundera på vad jag skulle vilja fylla på stallgarderoben med, här kommer lite förslag:


Dessa kläder kommer ifrån kollektionen som Gina Tricot och Grand Prix satt ihop, riktigt lyckat! Mindre kul att de bara säljs i Borås under tävlingarna där. Jag har god lust att sätta mig i bilen och åka upp dit för dessa tre finfina plagg men i och med att de började säljas idag så känns det som de redan är slut då de verkar vara populära.


Här är bara ett axplock av det som jag bara älskar ur HV Polos kollektion, de gör så grymt snygga kläder! Allt de gör är snyggt men kunde ju inte lägga upp allt för mycket här på bloggen.. Det är rätt roligt att se i Gina Tricot/Grand Prix kollektion att de har en tröja som liknar HV Polos, den i mitten här.


Kingslands vinterkollektion är också grymt snygg, jag skulle även här kunna köpa allt som finns! När man är fattig student får man leva med att fönstershoppa och drömma sig bort, haha.

Men den närmsta investering blir en ridhjälm, det lutar åt någon av dessa:

Back on Track EQ2 Mips. Pris: 2840:-


Charles Owen, Whitaker. Pris: 2599:-

Kommentera inlägget här :