Tunga tankar håller mig vaken...

publicerat i Allmänt;

Jag kan verkligen inte somna om efter att Kettu väckte oss 03:30 för att han var kissnödig.. Jag ligger här i sängen och tänker.

Hur mycket jag än försöker styra bort mina tankar eller göra de till positiva så går det inte. Det kommer nya tankar som förstör min tankebana.. Det känns som jag varken vet ut eller in, en känsla av ångest hopar sig inom mig... Det är orden "livet är för kort" som återkommer om och om igen och ju mer jag tänker på det får jag en jobbig känsla i hela kroppen..

Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vet att dessa tankar återkommit mer och mer den senaste tiden men jag har kunnat ruska av mig dom.. Jag är lyckligt lottad, det är jag bannemig men det fattas så mycket och det gör ont att tänka på det..

Den som kom på "livet är för kort för att bara sitta ner och göra ingenting" har ställt till det ordentligt i mina tankar..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Älskade lilla gumman...hur mår du? Älskar dig..kramar till världens bästa, underbara dotter.

Kommentera inlägget här :