Day becomes night...

publicerat i Allmänt;

Jag klev upp 06:15 idag då Calle skulle ut och jaga.. Trött men pigg på att se The Vampire Diaries pallrade jag mig ut till soffan i vardagsrummet och kollade på TVD till 11:30, haha!

Sedan åkte jag ut till stallet en sväng och därefter ut till ridskolan och kollade snabbt på en träning.. Därefter körde jag lite bil och rensade tankarna, det brukar vara bra..

Kvällen har varit jätte bra tillsammans med älsklingen. Det blev hämtpizza och SATC! Jag vet, jag har världens bästa man (:

Nu ligger samtliga i min lilla familj och sover, det vill säga båda hundarna och älsklingen.. Jag ska nog göra det samma nu..

Imorgon blir jag ensam hela dagen då Calle sticker ut och jagar igen med hundarna. Låt mig säga så här; att följa med är inget alternativ då klockan ringer 05:45 och seriöst, så kul är det inte att vara i skogen och frysa fingrar och tår av sig för kärlekens skull (:

Natti-natti! /Carrie Bradshaw to Mr Big

(så här trött känner jag mig, haha!)

Kommentera inlägget här :