2012-01-14

publicerat i Allmänt;

Idag har jag fattat ett tungt beslut och det tar emot något så otroligt, det smärtar. Jag har fattat beslutet att inte fortsätta vara medryttare på det sto jag ridit som är uppstallad ett par kilometer utanför stan.

Jag har tidigare under mitt uppehåll varit intresserad av att bara komma ut i stallet, känna hästlukten och den mjuka pälsen mellan fingrarna samt ta skogsritter.. Nu har allt förändrats och jag har ambitioner att träna och eventuellt tävla vilket har lett mig till detta jobbiga beslut då jag känner att det inte leder till detta..

Nu står jag hästlös och har gråten i halsen, kommer sakna hästarna tills jag hittar någon häst som matchar mina behov. Jag har funderat på att rida lite lektioner men det återstår att se..

Allt jag vill är att ha en egen häst!

Kommentera inlägget här :