Intensiv dag med gnäll och gap

publicerat i Allmänt;

Idag har det varit en lång och intensiv dag på praktiken, tänker inte gå in på detaljer men rubriken säger nog det mesta.

Efter praktiken fikade jag med bästa Madde och det var såå bra! Precis vad jag behövde <3 i och med att vi får igenom samma sak med skolan så finns det oändligt mycket att prata om :) nu längtar jag till nästa fika!

För att övergå till lite skola igen så har jag börjat (sent men ändå) skriva ner mina dagar på praktiken och tankar jag har, som en dagbok typ.

Detta för att jag ska få igång mina tankar och reflektera och analysera över mina observationer. Men det handlar även om att jag vill kunna gå tillbaka och se mina tankar när jag gör resten av alla praktiker under min utbildning. På detta sett kan jag se hur jag utvecklats även.

Jag vet att jag missat två frågor att svara på, får se om jag tar och svarar på dessa senare idag! Tjao!

Kommentera inlägget här :