I got a Vouge idea

publicerat i Allmänt;

Japp, jag har blivit så dålig på att blogga! Så, då var det sagt, haha!

Idag har jag varit i skolan och även hunnit med att luncha med min vän Madde på Skåres! Efter skolan och lunchen fick polisen besök av mig, behövde fixa ett nytt pass då vi ska iväg i slutet av mars jag och Calle.
Sedan ska vi iväg i maj till London även så det behövs :)

Annars då!? Joo! Jag har fått sommarjobb! Sommaren är räddad och Calle slipper betala alla räkningar ;)) Dessvärre kommer jag bo 45 mil ifrån min älskling och det kommer att bli så jävla kämpigt! Men vi löser det, vi fixar det här <3

Ja just ja! Jag har hamnat på Vouges framsida;) haha! I wish baby!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Danielle:

vad roligt med sommarjobb, nyfiken på va är det för jobb? :)

Kommentera inlägget här :