Glad påsk, du är googlad!

publicerat i Allmänt;
Jag har glömt bort bloggen lite under den senaste tiden, ska ta upp det genast!
Under påskhelgen har mina föräldrar kommit hit till Ljungby och firat påsk med mig och min sambo, vilken toppen helg det blev! I fredags åt vi påskmiddag och drack gott, i lördags åkte jag och mina föräldrar till Jönköping för att gå på Elmia (Calle kunde inte pga att han stukat foten). Tyvärr blev det inget Elmia då vi fick parkering ca 1 km bort, det var det inte värt. Dessutom ville min pappa träffa en person som skrev autografer 13:30 och vi hade nog inte varit inne förrän 14:00 säkert.. Men men, istället blev det god mat i Jönköping och lite shopping!

Efter den turen på dagen åkte vi hem igen till min skadade sambo och på kvällen blev det restaurang och god mat, fy satan vilken god pizza det blev för mig! Serranoskinka, ruccola och pesto, mums!

Förresten, för er som funderar på min träning som jag började med för ett tag sedan har det gått lite sisådär.. Jag är en uuurfattig student just nu och gymkort finns inte längre på agendan. Istället är det promenader med hundarna som sker ständigt och i denna vecka ska jag ut i spåret igen och jogga var det tänkt.
När det gäller maten så är det ingen förändring, äter fortfarande inte pasta, ris eller potatis i veckorna. Dessvärre har jag blivit riktigt kass på att äta frukost igen, haha. Jag har inget sug efter frukost längre.. I helgen var det dock annorlunda, då blev det ju hotell frukost, yummie! Haha.

Nu sneglar min sambo på mig och tänker säkert "kan hon inte lägga ner iPaden nu!?!?" haha!

Jo, det ska jag men först måste jag säga en sak, kollade upp hur många gånger man googlar mitt namn i månaden på kul och tänkte att det antingen var ingen alls eller högst typ 2! Det visade sig vara hela 91 gånger!! Say what? Vilka söker på mig and why?;P

Tja då, nu blir det Bonde söker fru, haha. Vad gör man inte för sin sambo?!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det blev en underbar helg..Saknar dig så enormt gumman så det gör ont ibland men snart "flyttar du hem" igen i några månader :)och vi får jobba ihop igen. Tack för en toppenhelg hos er! Älskar dig! Kramar

Kommentera inlägget här :